Letak la blog anda kat sini..lalala

Siaran Langsung

Friday, December 10, 2010

Planning ..~

Paham-paham sendiri..aahahaha



Sudah boley memikir kan azam untuk tahun depan ... ~ azam ape yang mudah nak ehh ? tak payah yang susah-susah ..


nak kate bejimat..aku memang dah tahap penjimatan maksimum ..

berhenti rokok ? ermm.. sikit-sikit bley la..subjektif sangat bai ..


naek kan berat badan ? mana mungkin ..


tukar jantina ? hahaha.. keji ..sekeji-keji umat ..tak nak ..



erm .. mungkin mengekal kan KEHENSEMAN wajah tu agak mudah kot...kite try ..ahahaha

11 comments:

sWeeT mEdiciNE said...

xpaham npe ko latak gmba ex ak kt entry ni.ahaha...

Aku said...

ex ngko ? .. ~ aku takkan letak gambar die tanpa sebab ..hahaha

sWeeT mEdiciNE said...

perasan

Aku Beskot™ said...

senangnye nk detect sape..
bongok.baek sambungkn je blog dlu..

Eima Jer said...

memen..
THE TOURIST jom!~
hehehehe jolie and johny..
cant wait!

Aku said...

to beskot - aku memang tukar .. tapi aku tau dioang tau..ape aku kesah ..i'm free..haha

to eima - luckly ur lips inherit drogba ok..not jolie..haha

lumut said...

mcm mane lah boleh kekal tu ye dak.haha

Cliff Hanger said...

ubah sifat ke gay an ko wkakak gua rase tuh dh cukup mantap

Ah Laang said...

faking. nak kena pijak ke?

Ah Laang said...

woi! update la blog!

oranglidi said...

hahaaha. skit nak sama la muka joni depth dengan kau.

P.A.T.I